måndag 7 april 2008

Tandjävul


Sitter hemma ensam framför datorn och har precis dragit ut en tand på käkkirurgen - en stor jävla ond tand som plågat mig i 4 år. Förvisso självförvållat att tiden gått, men det gör inte mindre ont för det.
Först fick jag skölja munnen med nåt äckligt, sen fick jag dricka ngt som gjorde mig flummig, sen fick jag gröna dukar över hela mig och sen drog de ut den onde. Sen sydde dem igen avgrundshålet, men först sög de bort all inflammation och äckligt var det oxå. DET ÄR VERKLIGEN RÖVIGT ATT GÅ TILL TANDLÄKAREN. 2000 spänn skulle de ha av mig oxå. Det var ju jag som gav bort ngnting, det var ju jag som skulle få betalt!

Så nu är det väldigt synd om mig. Satte på brasan när jag kom hem. Ska sätta mig i fåtöljen med Vyssen.
Får inte äta eller dricka eller röka förrän kl 15. KUL. Och då blir det barnmat i 1 vecka. Förvisso ganska gott...men ändå.
Sen måste jag sätta dit en annan tand istället förstås. Och det är ju inte heller billigt. Nää säger Bella och ritar ett lejon som äter upp Sofia i ett naffs. Sen känns det lite bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men pluttis! Stackars dumma tand!!!
Men nu är den borta. :) Vilken var det?
Jag ska oxå sätta dit en tand istället för den jag drog ut. men det har jag inte råd med än.

Puss

Anonym sa...

nämen stackare! vad modig du är som VÅGAR dra ut tandjäveln. jag fick ju stesolid innan hehe

hoppas du mår bra för övrigt. kramar