onsdag 2 januari 2008

Julafton


kändes konstigt att fira i 35 graders värme. Första gången i mitt 31-åriga liv som jag inte öppnar paket med mamma & pappa & mina syskon. Det var en märklig känsla. Skönt att slippa all stress, men sorgligt att vara utan de nära & kära.
Låg och pressade i solen när Kalle Anka skulle bada i husvagnen.
Åt julmiddagen under stjärnorna vid poolen ovan. Det var rätt ok det mä.
Istället för paket fick jag 1 timmes massage vid havet. Det är lyxigt. För 60 kr. Känns som ett skämt eller hur? Nästan som man vill betala 300 spänn för besväret...
Timo fick en pikétröja för priset; oj någon slängde den efter mig.
Märkligt land.
Varmt land.
Thailand.


1 kommentar:

Tessan sa...

Vilken bild:)
Jag tycker det ska bli så ku att se alla bilde.r NU håller jag på att göra iordning mig. :) JAG DÖR AV NERVOSITET. men jag har förberett mig bra tycker jag ändå. :)