tisdag 24 mars 2009

Alltså

nu är jag sjuk igen. Snoret rinner och ögonen rinner och nyser gör jag så Gudrun blir rädd.
Detskavadåsjälvafanattjagintekanhållamigfrisknunärjagärmedidendärsatansstegtävlingen!
Det innebär ju att jag måste gå uttabarafan när jag väl blir frisk och det kan ju dröja. Fy vad det är synd om mig.
Läste om tillsatser i bl a färdigmat idag i tidningen. I en fryst portion från Findus eller Dafgårds var det 60 ingredienser. Hur fräscht känns det?
Det skrämmade är dock en kommentar från en tjej som tyckte:
"När jag köper en portion mat för ca 30-40 kr då vill jag ha så mkt som möjligt för pengarna. Hellre 60
ingredienser än 20."

Alltså vart fan är vi på väg?
Säg att det var ett skämt.
Snälla.

Atchhhoooo!


2 kommentarer:

Anonym sa...

bli frisk så vi kan supa på lördag, för faan! =)

Ann-Sofie sa...

Helt sjukt ju! O i Findus fiskpinnar står det att det bara är typ 30% som faktiskt är fisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!