tisdag 25 september 2007

Poschhhh


Igår såg jag en dokumentär om Victoria Beckham.
Mest för att se om hon är så trist som massmedia vill få oss att tro.
Första kvarten satt jag bara med nollställt fejs. Fascinerad över hennes 25 cm höga klackar månne.
Sen blev jag mkt förvånad. Jag asflabbade 3 gånger!
Vickan hade humor minsann.
Drar den bästa kommentaren; hon hade kastat den första bollen på en basebollmatch i USA. (Vilken vettefan) Superstylad och felplacerad såg hon ut. När hon hade kastat och var på väg bort från plan säger hon:
- Stön, jag trodde mitt implantat skulle komma ut ur armhålan!
Haha, så fult sagt. Så bra sagt. Så inte Poschigt sagt alls.
Hon är ju så jäkla späd att jag tänkte typ nu går väl armen av eller nåt. Men INTE att pattarna skulle ramla bort. HAHA.
Cred till Vick!
Joo, en till: Mäklaren sa till henne när hon var på "slottsvisning";
-Det här huset är byggt helt från grunden...
Vickan: Men är inte alla hus det???
Haha igen, hon är smart oxå.
Cred igen.
Eller oxå så var jag bara jävvligt tjött igår...





1 kommentar:

Tessan sa...

Jag hade älskat om det faktiskt ramlat ut. Jag hade somnat med ett leende på läpparna. Som när Linda Rosings brast. Jag flabbade!
Kan det inte bara bli någon form av övertryck i världen?

"Popp,popp,popp" Skulle det låta om alla fejkade brön. Cred till Massförstörelse!