fredag 14 september 2007

Urs


Jag dammsög nyss, i källaren. (mystisk musik under tiden, fast som jag inte hörde)
Helt plötsligt dyker de upp!
En bakom mig och en lite längre bort bakom en dörr, smygandes, väntandes...
BABAAAAAMMMMM!!!

Let me introduce you to Mr Earwig & Mr Spiderman!
Jag blir lika vettskrämd varje gång. Min strupe utstöter ett högt, mörkt , inte alls snyggt läte och låter ungefär som; AAAA.
Ja, det låter så.
Sen måste jag ta av mig ena toffeln för att döda earwig-jävlet. Splätt! (högt ljud av mig igen) sen suga upp den i dammsugaren.
Spidermanäcklet suger jag upp direkt, får svåra rysningar under tiden.
Dammsugaren måste sedan stå på en liten stund. (en kvart) så den lille jäveln inte kryper ut...
Hatar kryp och min egen svaghet.
Är tacksam över hösten och kylan som kommer.
Då dör de schwinen.
Urs.

1 kommentar:

Tessan sa...

HAHAHA. snygg jävla spider.
walle dödade en kackerlacka i Grekland. Under min intensiva coaching naturligtvis. ;)