söndag 14 oktober 2007

Nigelläääää


Blir så trött när jag läser vissa saker, till exempel om mat och sex som kombination.
Inte typ äta först, pippa sen, utan äta och pippa på en och samma gång.
Nigella, ni vet hon med GIGANTISKA boobs, getingmidja o en vändzon till äs, var med i en artikel där hon talade om att hon inte alls förstod varför en del vill kladda med t ex choklad i sängen. "Mat och sex ska hållas isär" ungefär så sa hon.
Ok, tänkte jag, det köper jag. Folk får göra som dem vill...
MEN sen står det att Nigella ska vara med på omslaget till tidningen Esquire. Endast i förd FOLIE!!
Haha, tänkte jag, så dum man kan vara. Vilja se ut som ngt man köper hem från köttdisken. Inplastat. Datumstämpel?
Sen surfade jag in på tidningens hemsida och kollade in andra månaders omslag.
9 omslag ligger ute på nätet, jan tom sept. Varannan månad kille, varannan tjej. Helt ok.
Men vad har de på sig månne? Killarna fullt påklädda i kostym med eller utan slips. (O, så naket)
Brudarna....lite mindre på sig. Och har de kläder på sig, säger blicken att du snart inte kommer störa dig på kläderna särskilt länge till.
Varför är det så??
Får babsen mer betalt avklädda?
Varför klär inte karlarna av sig?
Blir så förbannad och sen som grädden på moset kommer lilla Nigelläääää in i endast folie. Om det är plast eller ugnsfolie vet jag inte. Lika dåligt, fult, nedvärderande, kränkande är det i alla fall!!!
Kanske det är en herrtidning, men den känns inte så.
Varför brudar gör ni som ni gör?
Ska be Timo linda in mig i gladpack och se om jag känner mig glamorös och sexig...

3 kommentarer:

Tessan sa...

Låt han kleta in dig i smör och sedan folie och tjoff in i ugnen och så kan ni sälja nyheten om "gratinerasex" till vilken blaska som helst.
När män klär av sig är det på skämt eller så är det Hypersponsrade Beckham och Ljungberg.
Brudar säljer sex vilket vi alltid tvingats att göra vare sig vi valt det själva eller inte. Det är en idioti som bör bekämpas med hårda ord och FNYS.
Allt handlar om cash. Inte talang. Inte skönhet. Inte utbildning.
Utan om att profitera på det enda vi inte råder över. Fortplantningsinstinkten. För jag tror att det liksom var där vi började någonstans. För länge sedan. Det har aldrig varit så att människan själv dras till denna typ av exponering utan vi luras helt enkelt att tro det.
Det är skrattretande ibland och det gör att jag sover lite bättre.
GRATINERA-SEX! Bättre än efterätt. Typ. ;)

Oj vilket utlägg. Jag hostar sönder mig och går på pencillin men jag överlever. :)

Tessan sa...

En cigarr. :)
En AGBARcigrarr

Jag är oxå jättesjuk. det är så jääävla tråkigt. tur att det finns pojkvänner, betapet och fiskbullar m dillsås.

Tessan sa...

Jag lånade den av grannen. Ryggan! Den är på 55-60 liter och räckte gott och väl för två månaders kringkuskande.
Dock är det ju då så förbannat billigt i Thailand och ni är täta så frågan är om du inte behöver en större.
När ska vi dricka vin igen? :)
Vi får fira när vi blir friska. :)