söndag 7 oktober 2007

Störning


Undrar en del om varför man stör sig på saker.
Egentligen mest människor om jag ska vara ärlig. Stör sig som fan gör jag.
Det stör mig.
Att det stör mig.
Tänk om man typ kunde gå genom livet och inte störa sig. Bara vara glad och tycka om alla.
Falskt. Kräks lite för mig själv.
Men ändå blir jag avis på dem som KAN acceptera andra för vad de är, eller åtminstone inse att man inte kan ändra på andra.
Ibland blir jag som Bella i "Bella & Gustav".
Hon blir svartsjuk på Gustav som har hittat en ny kompis när Bella haft påsjukan och inte kan leka med Gustav på 2 veckor. Minst.
När Bella väl blir frisk, hittar hon Gustav i sandlådan med Sofia!
Vilketfallsomhelst, så målar Bella ett lejon som äter upp Sofia. Sen känns det lite bättre.
Så gör inte jag iofs, men jag funderar allvarligt på att rita typ ett zoo som äter upp alla de jag stör mig på.
Kanske det känns lite bättre sen.


2 kommentarer:

Tessan sa...

Haha ja gör det!! :D
Bita huvudet av BARRA!
Nyttig anger management.

Ja jag veeet. De släpps imorgon men jag har inte råd nu.:( Men jag nöjer mig med att se det på TV gärna. Men det går inte att hitta nåt ställe där det går att ladda ner .Dumma. Får vänta lite då. Lugnt igår:)

Tessan sa...

HHa. Tack. Men varför skirver inte du? Vill läsa juu.

Jag har fem myrorelefanten som skrivbordsunderlägg nu. blir så glad. :)

Förkyld igeen? Jag med. Ont i halsen. Skönt att jobba iallafall.;)