onsdag 3 oktober 2007

Skotta sten


Idag har jag konstaterat att det ÄR damm överallt i vår källare. Alltså där INTE Timo har hackat hål. På utsidan fast på insidan. Tangentbordet är svagt grått under mina fingrar, inte svart som det ska vara.
När jag drog med fingret på soffbordet blev det en beige rand efteråt. Sätter jag på bygglampan på typ 100 lux ser jag väl partiklar som ingen annan jävel nånsin har sett. Får köpa ansiktsskydd. Eller åtminstone munskydd.
Timo har skottat upp all sten och smågrus nu. De ligger i sopsäckar och jag tänker inte hjälpa till att bära dem.
Aldrig.
Det är synd att allt ska vara så jävvla fult innan det kan bli fint liksom.
Jag har målat våra fönsterbleck på utsidan med vit färg. Det är lagom för mig. Lite fult blir jättefint, och det snabbt!
My cup of tea indeed.
Vi letar bilnr Timo och jag.
Nu är jag på 027.
Timo är på 022.
Jag leder.
Det känns bra.
Inom ett år måste vi hittat 100. Alla i nrordning. Om jag ser 014 före 011, räknas inte 014 när jag väl hittat 013. Fattar ni?
Det är kul.
Jag sitter ju bredvid och kan kolla mkt mer än T. Han måste ju köra. Det är några fördelar med att inte ha körkort.
Att aldrig behöva vara fyllechaufför t ex.
Näää, vad synd, jag har inget körkort. Daaaaaaaaaaaaa.
Haha.
Ful bild eller hur?
Garvar än...

2 kommentarer:

Tessan sa...

HAHA. Det ser ut som att han inte riktigt vill. Men det är ju ändå en godis liksom. :)

Ska Timo vara hemma? Ska några fler tjejer komma? Om Timo är hemma vill Walle. Annars låter han oss nog kackla ifred. HAh!

Jag har beställt tid för kastrering. Vi hade bara råd med den ena katten så jag tog Oggy. Eftersom han kurrar och försöker sätta på Leo. Han hade kissat i MIN del av sängen idag igen. Jag brölade. Lyckligtvis var tvättstugan ledig. GAH.

Tessan sa...

Aaaw, tack själv gumman! Vi hade ju skitkul!!! :)
Får vi göra om igen snart.

Vi gick till Hugo men jag är så jävla trött på det stället OXÅ så W och jag lullade till falafelrullsplacet och gick hem på ömma dansben..:)
Fick du hjälpa Timo av med kläderna? Haha.